STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Andra synska tillfället ...

Jag borde väl veta själv att jag inte är synsk ?! , Men därimot kan jag nog känna på mig saker i mitt undermedvetna , och sedan undra  visste jag inte detta ?!

Igår sa jag till **** att jag trodde hon inte skulle kunna åka iväg till stockholm (dit hon skulle) ....
Nästa dag .... Hon kunde inte åka till stockholm !!!!

Vem fan är jag ?!?!


         


Jag antar *antar * att ni ser vad det står på texten (mitt på bilden) . Och med sjuk ,menar jag det med att jag är sjuk idag ^.^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!