STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag köpte

Okejjjj , jag fick en utskällning av mamma ... JAG HANDLA FÖR 2100 KR

Men ,men nu kommer iallafall bilder på vad  jag köpte idag , i torsdags och i köpenhamn





En äkta ''fris and company'' från köpenhamn .... den köptes för hyfsat dyra pengar ..... och ni vet väl hur mycket pengar det betyder för mig ? Den kostade ungefär 800 kr ,men fick den för billigare pris;)




Allt från lindex , allt fick jag av mm , mf och gmm  xD
Ett par bredajeans,turkos bolero , turkost linne,galon byxor . Detta köpte , eller fick jag i torsdags .






Sakerna från ullared idag :3 mycket  eller lite?

Stor svart spargris med texten ''svarta pengar'' ,jeggings, everlast kjol , scarf,två -trepack sockar , dryer and straightener set från philips , 5 kollegieblock, svart cardigan,hårborste , tvåförpackningar hårfärg, två påsar hästgodis med äppel smak , två halsband, två par örhängen,ett armband, proffs hairspray,tuggumi råsa nagel-lack(efter som mitt andra har försvunnit på ¨nått mystiskt sätt , jag har mina mistankar...hmm) ,Superbigga klämmor, bigga klämmor, hairpiercing,lösnaglar, mascara,ögonbrynspenna,läppglans,remover,deo, carpiediem-skylt-svart , blå-grönt långlinne,gråttline med londons flagga,gråttlinne, orange linne .... Det var nog allt troo jag
Kommentarer
Postat av: Julizz

Ska du färga håret??? :O snälla säg inte att du tog brunt <3

2010-08-09 @ 09:32:48
URL: http://julizzxd.blogg.se/
Postat av: Julizz

ps. har ditt nya Isadora försvunnit IGEN!!! ???? :O

Lina .... :)

2010-08-09 @ 09:34:09
URL: http://julizzxd.blogg.se/
Postat av: Enessa

HaHa ,tog faktiskt mockachoklad brun ... kollade igår och jag är faktiskt mellanblond:O

2010-08-09 @ 12:50:34
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: Julizz

okej ^^ näääee kan du inte vah ! :O det var jag innan jag färgade håret ( du vet hur jag såg ut då )

;O

2010-08-10 @ 20:34:03
URL: http://julizzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!