STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Mitt liv , thats it

Medans mer än halva världen slöar och latar sig , så är resten av världen ute och ligger i hårdtränning , kämpar , svettas och lider ...Men sen efter några månaders/års slit så kommer belönningen för oss som tillhör det kämpande kategorin . Vi tar saken i egna händer och gör nånting av våra liv ,medans andra just nu förstör dom ... Det skadar inte att tänka på framtiden ibland vet ni? 

Som idag , jag fick ett jätte hårt trännings pass idag , ville bara sova direkt efter tränningen . Men det gick inte , för då var det annat som väntade . 





                     


              Det är jag och min häst på bilden ( visst är hon fin *smile*)  . Dock är det inte jag som tagit fotot utan någon annan .... ni märker vem .Detta fotot togs i början av sommaren på min första tävling . Ännu har jag klarat alla tävlingar jag vart med i felfritt , men måste vara berädd på motgångar så småning om .


ps : TAMIRA ÄR OFC BÄÄÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!