STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

VF?!

Varför jag inte bloggat så mycket?
Har vart arg , det är inte ofta jag är arg ..men igår var jag .... jag bokstavligt skakade igår  .
Ville inte alls gå till skolan , men det gjorde jag ändå .
Som varje morgon åkte jag hem till annelie , för att vi sedan ska kunna gå tillsammans till skolan .
Gissa om nån öppna när jag knacka på dörren? *NOOO* Jag gick in , eftersom dörren var öppen ... tyst där också .....men när jag kommer in i hennes rum *då du * hittade jag henne . Hon ligger och sover . När jag försökte väcka henne så vända hon på sig och fortsatte grymta. När hon väl vakna så såg hon lite förvirrad ut lixom *vad gör du här , vad händer?* blick .
Hon var inte den enda som var trött ... ärligt... trodde jag skulle somna borta vid skåpen .


¨      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!