STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

A little bit of...

Confused

Trodde att jag skrev i lördags men nej så var det inte :p


Vet inte riktigt vad jag har sysslat med men ibland blir jag verkligen förvirrad .

Som när jag ritar någonting ibland ( och med ibland menar jag idag )

Jag skulle rita en egyptisk teckning eller jag ritade en katt  ,men det blev ju ingen katt .
För jag slutade tänka på ''vad'' jag ritade och ritade på , vad jag trodde var en katt men inte förrens teckningen var klar kom jag ju på .

- Namen herregud ! Jag skulle ju rita en katt inte en människa

För det var precis vad det blev .

Inte för att jag sa det högt men det är så jag tänker... tänkte
 

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!