STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Bon soir

Nu var det ju några dagar ? * JAPP *

Vi har studieledig idag och imorgon sen på onsdag blir det skola .

Jag vet inte hur ni har det just nu ,men jag har det helt okej .

Ska dra till en kompis senare ikväll men först... Duschen!

Nästan glömt bort hur man stavar lite :S Har lyssnat mycke på tyska dom senaste dagarna .

Och fått klart för mig att tyska ätr enklare än franska ;/
Varför ska precis alla säga det ?!?!

Men om jag vorre någon annan så skulle jag inte fatta ett skit av det som står på franska.
BuT B u T ...  J'aime la France et tout ce qui est là pour.


Senare ska ni få veta en liten hemlis 


          Visar nått år gammalt foto på pappas häst foxy.






                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!