STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

GAHH

Hej ^.^


Fullt upp hela tiden ,skulle jag vilja säga.

Iallafall känns det som om man hela tiden är i farten , vad klockan än är .

Inatt var jag nog uppe till halv tre ?

Och ändå känner jag mig så pigg , det är ett musterium.

Men kan det möjligt vis berott på den *jag vet inte , om man skriver en sådan låt har man inget liv * låten som jag väcktes med i morse?

För idag har jag faktiskt hunnit med väldigt mycket .

Va med kompis , ha lektion , bråka med ''riv järnet''

  






En så idiotisk låt :@
Ha en bra kväll hälsar glass monstret ;:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!