STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Göteborg

Nu är jag här ^.^


Och här är det riktigt tråkigt väder .

Regnar och blåser gör det .

Resväskan tog ungefär 10 minuter att packa .
Man skulle kunna tro att jag ska vara borta i flera veckor fast det nu bara gäller ett par dagar .
Så stor resväska har alltså jag , men å andra sidan så slängde jag bara i sakerna ;)

+ att nu har jag till gång till morfars bilder * viiihoo *

Ska kolla in lite bilder , men nu laddar jag upp en bild på alperna som vi tog förra hösten när vi flög :3


                                 
                                            
Kommer ihåg hur taggad jag blev när jag såg alperna ^.^

Kommentarer
Postat av: keela

jag gillar den också :)

2010-11-02 @ 16:19:36
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!