STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Hellouz3 allihopa! Nu är det bara en timme...

dsc01015 (MMS)

Hellouz3 allihopa! Nu är det bara en timme kvar sedan är jag hemma i göteborg igen. Tycker att det är jäkligt mysigt nu på båten det är lagom mycket folk, lågt ljud läge , och så är det halv mörkt ute. Från skillnad från på vägen dit , högt ljud, smock fullt med folk * elvahundra människor * , och trångt. Fasten att det är tio våningar på båten. När vi kommer i land ska vi gå raka vägen till närmaste kina resturang . Och ska jag vara ärlig så är jag vrål hungrig har knappt ätit någonting idag , för det hjälper ju inte att man blir sjö sjuk. Jaja har i alla fall fått några bildermed kameran .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!