STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag är nästan aldrig inne på datorn , så j...

Jag är nästan aldrig inne på datorn , så jag får väl använda den har mobilen som jag nästan aldrig heller använder. Man skulle kanske kunna tro att jag är en data nörd , men dock jag är mer av en bok mal . Förra veckan köpte jag en hel bok serie för runt femhundra , just becaus the library didnt have the books i wonted to reed. House of night heter bok serien. Och den är riktigt beroende framkallande. För tillfället finns det bara fem böcker på svenska utkomna . Men det kommer flera (y) usch , jag hatar att vänta . Vem gör inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!