STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Smoothie mix

Jag hatar kolsyra , Vill säga om det inte gäller läsk då .
Men annars hatar jag t.ex. kolsyrat vatten .

Och i läsk är det mycket socker ?
Så jag gjorde en smoothie mix , jätte enkelt .

Och jätte snabbt.

Det du behöver :

* Frukt
* Yoghurt
* Mjölk

Och en mixer

Om du tycker det behövs så kan man ju lägga i lite socker , filmjölk funkar lika bra.
Men var försiktig med mjölken inte för mycket , inte för lite utan lagom mycket .


Dock föredrar jag nog socker drickan ^.^



                  


Kommentarer
Postat av: keela

modellbilder.se har jag för mig :)

2010-11-21 @ 13:20:45
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!