STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Förkyld;/

Men antar att jag får skylla mig själv.


När jag går i kort armat när det nästan är minus grader ute.

Har ''totally'' haft sämsta dagen forever idag , först åtta timmars skola *ville bara somna eller något ?*...

Sen en jobbig privat lektion ...jippi * sarkasm*

Måste bara säga en pytte liten detalj , franskan var värst idag !

Orkar inte ens lyssna på musik ?  Och då är det nått som värkligen är fel ?!?!

Som jag nu mera brukar påstå efter att fått en oseriös kommentar om att jag är kånstig .

Jag säger Kånstigt rolig .. wierd fun ;)

För ett tag sen publicerade jag min första ''evo list NR 1'' på twitter men glömde heltt enkelt bort att lägga ut den på bloggen .

Klicka på Evo list NR 1 .....spotify.





                                         
                                                       Cutie ;)



Har förresten vart lite kreativ igen ni kanske minns föra projektet ?.... den här gången är det ett med sjalar.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej :)



Hon ska göra en design åt mig, jag tror hon håller på att fixa den nu, :) jag gillar din blogg :)

jag kommer läsa den mkt ;)



ha det bra :*

2010-10-11 @ 21:04:10
URL: http://eemelieroos.blogg.se/
Postat av: keela

kul att du gillar den :D:D:D och lycka till!

2010-10-11 @ 22:28:55
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!