STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Miss Sweetie

Mitt nya smeknamn ,GiLLA?! ^.^(A)

Och mitt smeknamn till min bäzza är miss shawty ... här använder vi bara sweetie ord vet ni .


Och nu äter vi en super god tacos som hon har gjort .
Men hon ville inte ha uppmärksamheten , så jag sa
- Det är jag som gjort tacosen !
Och brede ut armarna lixom ''Här är jag !''

Jag måste lära mig att inte gå iväg från ämnet , för jag skulle inom fem sekunder kunna  börja prata om fisk eller något? 

`Hehe hör ju inte direkt till ämnet om att jag kallas miss sweetie ?
Wierd I know 

 
                    Loook at this sweetie cuite picture strokes this summer.



                       
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!