STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Tittut

Är nu tillbaka efter en härlig dag på stranden .





Det var kallt och varmt på samma gång.


Vi fick ett litet problem senare när vi skulle hem .... ***** häst rymde :O


Igår åkte en av the kittys men imorse märkte jag .

Är det inte det där en likadan katt som åkte igår?
Nej dom har väl inte tagit min långhåriga katt ?!

Men det visades sig bara vara så att hon hade funderat och kommit på att hon egentligen inte hade tid med en katt . Allså hade hon lämmnat tillbaka den när jag sov....ZzZzZzZz



Dessutom är jag en sån person som alltid hittar små saker som man egentligen inte brukar hitta.
              
Jag hittade en krabba och två platt fiskar på stranden *USCH !* 


                             
                                                    *Tittut*



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!