STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

*bähhh*

Hade inget vett i huvudet alls igår vah?! Ligger och skickar sms till bloggen om att det piper och brusar i högerörat !?Nej .....jag tänkte helt fel igår



Idag har det i alla fall vart hyfsat roligt i skolan , visst man träffar aldrig sin bäzza bara för att hon går i E och jag i G . Hon vill ju såklart att jag ska byta klass ;) Men det vill ju inte jag , jag trivs i min klassO: Dessutom skulle det bli lite pinsamt om man bytte klass , lixom vad ska man säga ''Hej nu ska jag gå här(A) och jag ska sitta dääär *pekar på en plats brevid ******


Klarade franskan - skrivar kurs - slöjd




SO = lång tråkigt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!