STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

D-kom....

                           


Från C*******  : Där sitter jag helt omedveten i sadelkammaren när C******* kommer in . Granskar mig och säger , är det där den nya modetränden? halm på huvudet? 
Jag känner efter med handen på håret , ja säger jag fundersamt efter ett tag ..... 





Har du fått en rolig/knäpp/skrämande o.s.v. kommentar?
Mejla in den till min blogg-mejl [email protected] tillsammans med ditt namn och bloggadress (frivilligt ) . Så kanske den hammnar här på ''enessa''



              
                    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!