STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Fiskar kan också jobba....

Nu förtiden är inte alla fiskar lata , utan vissa av dom jobbar faktiskt*hmm*


På speciella salonger , lite här och där , kan man få speciell fot pedikyr ...av FISKAR!

Efter att ha tvättat fötterna , sticker man ner dom i ett litet akvarium fullt med Gara-rufa fiskar . Runt hundra fiskar sätter sedan igång med att äta upp döda-hudceller direkt från foten .

Behandligen som kostar cirka 50 dollar har provats av över 5 000,verkar faktikst fungera <3



TOPIC: TROR NI ATT DET KITTLAS ?

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!