STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Hehe*my folt*

Jo det gick bra på tävlingen bara det att det ösregna ,hagla, blåste stormade och var jätte halt . Vi gick en felfri clear round och sen på själva ''KM-ET'' så fick vi en vägran och där med fyra fel .men det är lugnt för att jag delvis måste lära mig ta motgångar och för att jag vet att det var flera tävlande som fick vägran + att jag vet vad det berodde på (att hon vägrade).

Men vi fick iallafall en röd liten rosett och en gul ;) Tänk er själva att vara ute i det vädret .


Nästa vecka ska jag och kanske catta åka på en clear round i båstad ... ska bli kul .

Annehh har tjatat om att få följa med flera gånger men har lixom inte känt att jag har tid med att se efter henne samtidgt . Men ska fråga henne om hon vill hänga med till båstad nästa vecka då.

Backtrack...

Det var året 2008 i maj . På en års utställning för hundar i smålandstenar . Jag var elva och jag skulle vara med i smålandstenars utställningen tillsamans med min bluemurle långhåriga collie (Bluemurle är en sällsynt färg som det inte finns många av). Jag hade vunnit och det hade gått bra mycket för oss. Jag var nervös och tänkte på det värsta ...
När jag sprang runt i ringen , så kom en boxer (eller pitbull) infarandes och var nära att bita mig i benet . Min hund   blev rädd och jag kunde inte vissa den ordentligt
. Jag åkte ut med en två:a som enda i klassen . Jag hade ALDRIG absolut aldrig fått en två:a och blev helt förkrossad. Började  gråta... DET var då jag fick lära mig att ta min första motgång .

                                           Image and video hosting by TinyPic    
                                                       ''Hunden'' ^^
                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!