STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Orienterings dag

Idag hade vi orienterings dag med skolan. Jag plus två andra tjejer jobbade ihop på orienteringen .


Vi gick vilse slash fel och jag ramlade ute i skogen .I jord och mossa bland stenar .
Det blev ingen större skada men jag haltade *vet inte om det såg äkta ut men,men *
In till mål och sa till läraren att jag skadat foten ;) Vet inte om hon gick på det ,men det märker man väl ?
Gjorde det bara för skojs skull





Här kommer två natur bilder jag tog idag .


                   
                         Det var en flod eller vad man ska kalla det ,inärheten . Med ett litet vattenfall , fint vah ?
                                   Kände mig som om jag var ute i vildmarken , fast jag bara var i knäred?

                 

                          När jag ''haltade'' tillbaka till bussen så gjorde jag en märklig upptäckt.
                              Ett träd med svarta prickar på bladen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!