STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Tänk vad ...

Otrevlig man kan vah . Svarar inte när man frågar nått och blänger på en . Okej egentligen borde jag ha hållit tyst , visste ju att hon var sur och att det hade gått dåligt för henne när hon red sin häst (som hon delar med två andra)  . Har ju själv upplevt vääldigt dåliga dagar och att själv vara kass på ridning , när jag hade Amanda ...

Men sen vände det dåliga humöret på henne ... Hon kom nog på hur otrevlig hon var *klart *



Pappa vill heller inte att jag ska tävla i ösregnet imorgon , men det vet jag hur man övetalar honom till att jag ska ...
Han hatar nämligen när jag sjunger ...falskt . Ibland råkar det ju bli lite falskt utan menning , men jag kan också sjunga falskt precis när jag vill *en talang ;)* hehe



Bästa sättet att få som man vill ... 


                              






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!