STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Tja tja ...

Fullt upp , men ändå inte . Slutade vid tolv idag *skönt* . Det hade blivit nått fel med bussarna så hem  kom jag inte förens klockan fem över ett . Vet inte riktigt vad tiden har tagit vägen idag men ute i stallet har jag iallafal varit i 3-4 timmar . Måste påminna mig själv om att blogga lite på en gång jag kommer hem ... annnars blir det bara klump inlägg . Funderar på att sätta ihop spotify listor efter olika teman, som jag sen publicerar här på bloggen .

Den där islands hästen har kommit nu , tamira visade direkt vem det var som bestämd genom att smälla i box väggen , men hon tröttnar nog efter... ett halvår (precis som med dom andra hästarna ) .
Det var fullt med folk i stallet idag , känndes nästan som om SM-laget i voltige var tillbaka i stallet igen .
Gör jobbigt. Ska se på MTV galan som sänds på svenska MTV i kväll vid nio ... Nån annan som också ska det ?
Hör av mig efter det .... vill ni ha oftare uppdateringar från mig ?! Börja följa mig på twittre då
www.twitter.com/enessaemelie

Har också börjat tröttna på denna designen , ska kolla om hon som gjort denna har lust att göra en ny . 




Hár letat upp två häftiga bilder ... dom är dina nu (inte bokstavligen :p) 



                                

                               
                                          






                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!