STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Tror ni på .....

Synska ? Jag är en fantasi människa och vill gärna tro på häftiga , övernaturliga , fantasi , super grejer...

Händer ofta att jag råkar drömma mig bort , faktum med att jag drömmde jag var en älva en gång??

Men utan drömmar kommer man ju ingen stans ? man brukar säga''With out hope , no keys to the dream door''. Okej så brukar man inte alls säga , det där hittade jag på nyss.

Men det stämmer på nått sätt;utan hopp , tålamod och fantasi  får man inga nycklar till drömm dörren .

Ni förstår vad jag menar vahh?
(att ni måste kämpa för att uppfylla era drömmar , det är ingen lek. Men åh andra sidan , vissa har bara väldigt mycket tur )

Man kommer ingen stans utan det ...


                     
                          Äääääälva ....... <3 franska läxa och bi-prov imorgon


[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!