STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

VIRUS !

På twitter. Dom pratade om det på radio-nyheterna ''det går viiirus på twitter'' .

Så kommer hålla mig borta därifrån några dagar , vill ju inte ha virus i min dator .Det är därför jag bloggar på mammas dator (för det gör ju inget om hennes data får virus?! men om min får det så  är slutet kommet!?)

Iallafall: Håll er borta från twitter i ett par dagar , sen är ni välkommna tillbaka att följa mig där ;)

www.twitter.com/enessaemelie


TOPIC: NÅN SOM SKA SE PÅ IDOL IKVÄLL?



                           
                                    Ha he tänk vad man kan göra med hjälp av teknik ...;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!