STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

VMA fashion...

Tror att dom flesta tatt upp det här med galan ..men hur många har tatt upp det med fashion från igår?! ... Men här är ialla fall lite fashion som jag nämde igår





                          
                     Lady gaga , utspökad och speciell som alltid .... gillar motivet på klänningen

                         
                                    Katy perry med sitt ''my little ponny '' hår style


                        
                                             Coola plastpåse inpererade ke$ha 

                       
                                        Avslappnade Jutin Bieber



Hörs ska äta lite nu och sen se på ....*dadadadahh* VMA !!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!