STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag vet inte om bilden blev bra men jag ho...

1302811393-picsa (MMS)

Jag vet inte om bilden blev bra men jag hoppas på det ! Har ägnat hela mun lediga tid åt läxor och bakning idag. Stod nog i två timmar och bakade och Gissa vad som hände sen när jag ställt in kakorna längst ner i kylen? Jo någon hade glömt stänga kylskåp dörren så en liten miss molly mus, våran hund. Stod i kylskåpet och åt upp mer än hälften av kakorna. Dom som bara hade choklad som huvud ingrediens :p Blev ju gör förbannade och slängde resten av kakorna på golvet. Så klockan halv tio ställde jag mig för att görs en ny sats.... amour yummy.

Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

Hejsan :)

allt bra med dig? :)

2011-04-15 @ 18:48:33
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!