STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Vet ni vad ? ...

Jag tycker det är löjligt att säga förlåt bara för att man har dålig update .... Det som jag har just nu .


Har ingen lust att sitta framför datorn . Och denna veckan har jag verkligen inte haft tid .
Haft tre prov massa läxor och en stor dos otur.

Den här senaste veckan har jag skrapat upp mina armar ,blivit biten av ***** i benet i måndags (så det var det så kallade såret jag pratade om -som jag trodde var ett skav sår-), i tordags -allså igår- så bet den lilla ponnyn mig i fingret  och idag så har jag blivit klämd på ena fingret i en dörr.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!