STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Helvete!

Jag har fullt upp!
När jag började rykta Tamira idag samtidigt som hon blev skodd så hittade jag värsta såret !
10 cm långt!
Det blir inte snyggt till tävlingen men det är inget allvarligt.
Sen det jag inledde inlägget med , det är så sant !
Hinner inte ens svara på kommentarer ,grrr....
Sedan har jag lite annat som måste fixas , känner på mig att det blir så här resten av året också.
Alltid fullt upp .
Helgen är den enda gången då man kan göra någonting annat än det man ska.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vad kul att du är med och tävlar om en valfri topp! Vinnaren presenteras i veckan! :D Lycka till!

2011-08-24 @ 22:51:42
URL: http://adaras.se
Postat av: Jennifer

gör du fortfarande gratis designer ?:)

2011-08-25 @ 21:59:35
URL: http://jeenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!