STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Snart Nyår

Många tankar i huvudet som far omkring, kom och tänka på en sak idag när jag red ut på en av islands hästarna i stallet för att Tamira redan hade gått sin runda för dagen. Tamira fyller SJUTTON ÅR på söndag ! Det är inte för att jag räknar häst år utan för att hon verkligen är född den 1 januari.
Min docka blir 17 , jag började nästan att fälla krokodil tårar. Jag älskar henne så , och tanken på att hon blir äldre fick mig att bli lite skakad . Ja visst alla blir vi äldre men vet inte varför men när en häst närmar sig 20 år så betraktas den som gammal....
Men åldern märks inte på henne , hon är super och vi tävlar och håller på.
Om ni tycker hon är gammal? Då ska ni veta vår shettis som ser ut som en tunna och är mellan 25-30 år. Han är lika pigg som  min föl unge Caprica ;)
Alla hästar står mig kär om hjärtat . Djur är livet♥♥♥
känner mig lite sentimental
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!