STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Super Dag.

Jag älskar min polle Tamira som in i helvete! Allting gick super idag på Åsbo Jula hoppning.90 cm tävlade vi , det kändes som ingenting .
Vädret var regnigt och blåsigt värre , men det kom små öppe håll. Jag tänkte att ''Jag måste åka , för det är dåligt väder på varje tävling jag anmäler till men sedan blir den ändå av ''
Vi var så duktiga båda Tamira och Jag , det har aldrig gått så bra med själva ridningen.
Räknar inte med fel och sådant , allt kändes helt rätt.
Men vi fick 8 fel totalt för ett pet och för att Tamira glömde hoppa- räknades då som vägring- , saken var det att ''Tamira'' hade annat att tänka på än hinder när det fanns en lysande julstjärna på ridhus väggen . Det var den hon titta på istället och glömde av att hoppa^^Jag lovar hon var verkligen intresserad utav den jul stjärnan .
Hon var helt perfekt min mira hon stack inte , hon latade inte utan det var riktig bjudning på henne.
Jag önskar att jag hade kunnat bjuda på bilder , men det kan jag inte för jag glömde kameran.
Men minnet som varar för evigt bjuder jag mer än gärna på....
Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt när man känner att allt stämmer och att man är ett med hästen! Grattis tjejen till en bra dag o en bra inställning ! Kram

2011-12-04 @ 02:17:44
URL: http://www.mysweetmoments.se
Postat av: cecilia

titta in på samanthas blogg:

www.samanthaekstrand.devote.se



min (cecilias) :

www.cecilialundquist.devote.se



KRAM!

2011-12-04 @ 22:47:23
URL: http://cecilialundquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!