STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

The winners

Äntligen va?;) Grattis till Vinsten Josefin som vann spotify free invite.
Och månadens blogg , vem blev det ? Det var många som var med och det tackar jag för ,ju fler desto roligare :)
Allt beror enbart på slumpen , och vinnarna dras i två olika dragningar. Nu har jag lärt mig av denna gången och vet hur jag ska utveckla det ''ytterligare'' .I januari drar jag igång en ny ''månadens blogg'' Så dom som inte vann , ska inte vara ledsna för det kommer en ny chans . Och det kommer det alltid att göra .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!