STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

2

                  

Idag är det den andra februari , även känd som murmeldjurs dagen. 
Den firas inte i svergie men i andra länder som canada och sådana länder :3
Man plockar upp ett murmeldjur *groundhog/woodchuck* och om det blir skugga så kommer det bli 6 veckor till av vintern . Men nu ska det bli en tidig vår , för det blev ingen skugga c:

Blablablablallalala...

Nästan hela dagen har det regnat , jag älskar regn för att jag tycker det är så avslappnande och lungt  . Men  jag kan inte rida  när det regnar ... jag tappar all koncetration och blir irriterad.
Riktigt irriterad , idag var jag tvungen att hoppa av Tamira just därför. Så jag hoppas på en bättre Rid dag imorgon ;)
Kommentarer
Postat av: Kimiee

hej på dig! jag sitter o äter godis framför tvn, busigt va! :D vad gör du?

2011-02-02 @ 23:57:13
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Sara

Jajjemen, har redan uppdaterat en snabbis ;)

2011-02-03 @ 01:19:11
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!