STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

15

Vaknade med världens tränings värk  imorse .

Kunde knappt stå upp ännu mindre gå.

Jag tror att den största orsaken var för att idrotten igår var lite hårdare än vanligt .
Som uppvärmning sprang vi över tjugo varv  och sen skulle vi springa resten av lektionen det snabbaste vi kunde också .
Och när jag kom hem så körde jag hårt med tamiras träning . Det gick '' exstremt'' bra igår .
Det bara flöt på och var nästan som om vi var på tävlingsbanan så bra gick det allså :)
Och idag gick det lika bra på lektionen ...
Man blir ju bara bättre av all träning.
När det är nått som stämmer med ridningen så lixom ligger det och gnager att något inte står rätt till och man försöker fixa och trixa det rätt men ... så lossnar det och allt flyter på och går galant. 

       

        Bild från i sommras <3 Samma bild som är i headern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!