STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

2010 är borta nu

                                                O C H I S T Ä L L E T Ä R D E T 2 0 1 1 


   
WoW
  , 2010 gick fort .
   Ett väldigt bra år har det varit ,jag tror att 2010 har gjort stort intryck på många.
Och 2011? Det vet jag inte hur det blir , men förhoppnings vis kommer det med något bra . För bra? Nej det så började det inte . Det började med att jag fick panik för att jag tappat bort min mammas guld ring som jag hade fått ärva . Hoppas jag hittar den någon gång , för jag har tappat den någon stans hoss min kompis i gullbranna , där jag firade Ny År med min bästis.
Allt jag vet är att jag tappade den mellan huvudrätten och desserén.
Som jag själv sa till min kompis .

- Om ödet vill det kommer jag hitta den. 


Ja om ni ursäktar ? Nu ska jag gräva ner detta inlägget i arkivet så att mamma inte hittar detta inlägget.

              
               2010 's  Sista outfit



Jag vet det är inte orginalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!