STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Gör inte så igen ? Ok !

             

Estella fick för sig att springa ut . Just när hon sprang över vägen kom bilen .
Skrik uppstod och förararen fick stannat bilen . Hon fick en liten knuff och blev omkull puttad .
Men nära att hon blev på  körd var det .

E riktigt skakad tänk om det verkligen hade hänt ... usch .
Först kändes det som om det var mitt fel ;(
Men det var ingens fel sånt som händer , händer . Om det vart meningen att hon skulle bli ''riktigt'' på körd , då skulle hon blivit det ...

Kommentarer
Postat av: marina

sv: okej, det förstår jag. Det är bra med mig :)

2011-01-23 @ 18:55:32
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: cecilia

nemen uusch!! tänk om det hade hänt?? tur hon hade!

2011-01-23 @ 19:02:28
URL: http://cissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!