STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Fy ! Har inte kunnat få tag i en ledig dat...

imag0043_edit0 (MMS)

Fy ! Har inte kunnat få tag i en ledig dator så att jag kan fixa ett riktigt inlägg . Så det blir en mobilblogg , och fy vad jag längtar tills att blogg.se appen ska komma ut! Idag eftersom jag har varit hemma så har jag tagit tid till att börja fixa en blogg design . Det första gången som jag gör en design . Är gör stolt över mig själv , ska bara lista ut hur man lägger in bildtext i menyn .... so help pleas? För det är super enkelt att göra själva "knapparna" men har inte en aning om hur man lägger in dom.... Jag pratar alltså om meny knapparna till kategorier , senaste inlägg o.s.v. Är ganska 'bad' på att förklara men hoppas ni förstår vad jag menar 0.o

Kommentarer
Postat av: Helenizz - Tjejen med snelugg

Sv: Ism, är sjuk :c Vad gjorde ni hos vetrinären (stavfel?) ?

2011-03-11 @ 08:20:02
URL: http://helenizz.blogg.se/
Postat av: Blondiner<3

Sv: Jag är sjuk, och Sandra vet jag inte... :c Sj då? :)

2011-03-11 @ 08:35:44
URL: http://blondeegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!