STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Hallå är det bara jag eller vadå ?!?!





Ja Bloggen var ju helt paj igår när jag kollade den , men nu funkar den tydligen . Gäller det samma för er ?


Jag har tränings värk i låren vad det beror på är jag inte helt säker på , är det den tuffa träningen från igår eller var det mitt knäppa grejsi mojs som jag höll på med igår?

Lärde mig nämligen att gå ner i bryggan xd Har aldrig kunnat det innan , alltid varit rädd för att bryta ryggen eller något . Men igår gjorde jag det , flera gånger till och med :o
Jag menara inte att man lägger sig ner på marken och går upp i bryggan utan att man står upp och lutar sig bakåt och går ner ....


Har blivit vigare? :S Kan nästan gå ner helt i spagat .

Och ni anar inte hur mycket det är denna veckan :3
Prov imorgon på musik och prov på NO på fredag . På fredag är det också Glosor i både Franska och engelska , har svårt att förstå hur man ska hinna med allting?


               

                                    HAHAA faaiill , ni skulle ha sett alla mina failade videos som jag har på mobilen .
                   T.ex. så har jag en där jag försöker klättra upp i ett träd men istället ramlar ner ...XD
Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

allt bra ? :D

2011-05-10 @ 21:52:24
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

I helgen blir det nog bara lugnt :)

Själv då?

2011-05-11 @ 08:00:20
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: jennifer

Förlåt för väldigt väldigt sent svar:/ länkar dig i ett inlägg nu, säg till när du länkat mig:)

2011-05-11 @ 15:46:30
URL: http://fernelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!