STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Att redan nu veta...

Nu har jag två  älsklingar i stallet , min fina Tamira och lilla Söta Caprica♥
Fast egentligen 5 stycken för jag älskar ju alla våra hästar :)
Kan redan nu veta hur det kommer att bli , för det är jag som kommer tar hand om dessa två.
För något år sedan hade jag två hästar samtidigt Tamira och Amanda.
Det var som att slitas mellan båda .
Man kände att när man höll på med den ena så var man orättvis mot den andra.
Även fast man ger båda lika mycket tid.
Det värsta är när man tycker sig kunna känna den andres blickar i ryggen när man håller på med den ena.
Detta är antagligen mest inbillning, men det är så jag upplever det .
Som en liten gnagande känsla om att man skulle vilja springa mellan båda var tionde sekund.
Kommentarer
Postat av: kajsa

så söta :)

usch, känner igen mig.. Lancer kommer alltid fram till mig i hagen, börjar gå mot mig när han ser mig och så, så när jag ska hämta pingu istället känner man sig så dum, för han följer efter oss och sen stannar och blicken säger " men jag då? "

man känner sig såå duum :(

2011-11-13 @ 20:00:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv; förlåt :p

2011-11-13 @ 20:59:48
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: ja verkligen! :D

- Tack, va bra!

jaklart jag vill! säg till när du vill göra det bara! :)

2011-11-14 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!