STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Nivå status : Klarad

Jag Hoppar inte super ofta men idag hoppade vi på träningen .
Måste träna upp lite , eftersom vi tävlar nästa vecka.
Det konstiga är att jag nästan aldrig hoppar , men trots det så är det vad jag tävlar i.
Jag har hoppat 1 meter ett par gånger innan , men varje gång varit osäker och nästan små rädd .
Jag tänker mycket när jag rider , och det förstör.
Man rider reflex mässigt , man sitter inte och tänker : Ja nu ska jag göra en volt , sedan en halv halt...
Men när det är hoppning så kan jag ibland haka upp mig på höjden så att jag tänker så mycket på hindrerna så att jag blir nästan rädd för dom.
Men dagens hoppning gick jätte bra ♥ vi hoppade 1 m utan problem , höjden kändes som ingenting .
I am so proud of us
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!