STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Random Bilder

Så otroligt Fin bild på Micha-Utalas Misha-♥
Att Aliza(den blåa/gråa) älskar Estella är väl uppenbart?
När jag kommer på besök blir dom flesta hästar nyfikna , kanske har jag Hö eller godsaker med mig?
Väldens finaste Varmblod Grace! Hon dög inte till travet men nu är hon Dressyr häst.
Snack om att Varmblod inte är något värt?!Fnys...Den här har utbildats  av Jan Brink!
Com on , folk tror säkert inte på detta .Men sanning är sanning , och detta är sanning.
Ge mig kretik om du inte tror på mig!
Stolt fotograf till bilden ;)
Japp , här har ni sötaste i stallet ;)
My Love♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!