STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

29

Jag har förstört mycket .

Men hur skulle det va om det faktiskt fanns någon som förstod mig ?
Ja hur skulle det vara om jag lärde mig någongång ?:S
Träningen gick dåligt idag , för den blev inte ens av därför att jag bråkade med min lärare.
Tamira har precis gått upp så att hon får 10 dl havre om dagen nu vill hon att jag ska höja dubbelt så mycket.
NEVER!
Om hon stack iväg ute i skogen när hon gick på 3 dl havre om dagen . hur går det nu då?
Och hon är ännu värre när hon kommer till stranden.
Då kan man inte ens trava för hon sätter av i Galopp på en gång och inte går det att få stopp på henne då.
Jag är rädd för ridningen när jag tappar kontrollen på hästen .
Jag kommer ju aldrig våga sitta på  min häst om hon ska ha dubbelt så mycket igen!...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!