STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Ingen Rubrik

En normal dag. Svar ja . Eller ångrar mig , säger bra dag.
Men nu framåt kvällen sitter jag rastlös och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har börjat kladda på bilden med Caprica som laddes upp igår...men det blev inget bra .
Har inte något speciellt att säga er, förutom att jag ska till Göteborg igen på Onsdag , fjärde veckan irad c;
Ska nog visa er en liten sak imorgon *låsta läppar*...Kanske visa mina Converse som jag köpte i London? Wan´t details?
Pitcure that never being showed before
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!