STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Klok eller klok?

Om igår:
I vanliga fall har jag 130 minuters SO en vanlig fredag. Men igår var ingen  vanlig fredag.
Vi hade prov och jag satte hela 70 minuter extra ut över dom här 130 minuterna alltså 200 minuters SO ....BLÄÄÄ!
Vanligt folk tog lite under en timma på sig , jag tog över två timmar på mig och då satt jag hela rasten och hela matte lektionen också . Fast jag hann vara på matten i 3 minuter.

Tror att vanligt folk skriver typ max 4 sidor , lalalilalalila.....JAG SKREV 12 A4 SIDOR!
Det tar tid att skriva så mycket....
65874_1312104929_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!