STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

4 km

Årets första kondinations träning avklarad! Sprang utomhus 4 km. Om jag ser tillbaka exakt ett år så kan jag säga att jag aldrig skulle fått för mig att gå ut och springa i den här årstiden. Också så har jag nu efter hårdare träning och mycket kondinations träning från förra årets sena vår till tidig höst tio gånger bättre kondination . Blev inte andfådd och hade lätt kunnat klara mer, men marken var hård och det var inte direkt bekvämt att springa på sten hård mark. Därför var jag lat och sprang inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!