STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

diss+drp

Förra året var jag med i allsvenskan för min klubb. När vi skulle ha första mötet kunde jag inte komma därför att jag skulle fira min gammel mormor som fyllde 95 år!
I år när mötet för detta skulle var fick jag reda på att det kommer vara just precis den dagen jag inte kan . För då är jag  i ******** .  Jag kan inte komma och då svarade jag samma dag på det här mejlet som jag fick . Då fick jag till svar att det var någonting man måste och att jag fick bli reserv. Men förra året spelade det ingen roll.
Jag vill ju ställa upp för Klubben , men samtidigt så får jag dom här lite djävulska tankarna. Vill jag verkligen tävla för en klubb som är så liten som den är och bara har samma personer hela tiden och sedan ger mig en som inte är så bekant med klubben en direkt diss? Nej sa jag till mig själv, och började kolla på en  klubb som ligger ungefär lika närma. Men jag gillar ju min klubb , jag gillar att den är så liten som den är. Men inte att dom är sådana som dom är ibland.
Jag står nog kvar ett år till sedan blir det nog byte...
En nyfiken loppa ;)
DRP
Jag kan tänka mig att ingen mer än jag förstår mina konstiga förkortningar.
Drp står för dagens rid pass.
Grejen med dagens ridpass är en stor hiss.
Vilken jävla fart Tamira hade i galoppen!
Dom senaste gångerna när jag ridit själv så har jag tyckt att allting gått jätt dåligt .
Men som folk som ritkigt känner mig i stallet säger så är det nog så att jag sätter för höga krav på mig själv på varje pass.
It have to be fun also!
Men idag var jag helt nöjd med både mig och tamira.
Good girl
Kommentarer
Postat av: Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Kul att du är med och tävlar :D

Allt bra? :)

2012-01-18 @ 20:01:10
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

det är bra här :D

2012-01-18 @ 20:55:14
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!