STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Lektions vecka

Idag fick jag och Tamira träna på något riktigt bra. Att longera ,inte att "rasta hästen" som min lärare säger. Det gick rätt bra.... För att vara jag. Men detta är någonting jag måste träna på. Åter som sagt: att longera är en konst. Inte alla som kan , men alla vet hur man rastar hästen . Jag fick börja med att se på när Tamira blev longerad . Och jag blir så glad av att se hur bra hon går och att faktiskt veta hur mycket hon kan, min dina polle. Min tränare blev lite irriterad på mig märkte jag , när jag tog massor utav kort på Tamira .
- ähh , nu räcker det! Du har kort så det räcker på henne.
Jag kommer aldrig hava kort så det räcker. En bild säger mer än 1000 ord vet ni ju ;)
Jag måste erkänna en sak... Hela denna veckan känns det som det ända jag gjort är att varit i stallet och haft lektion. För jag har tillbringat väldigt mycket rid med min tränare ,som hjälper mig hela tiden och håller små lektioner. Har ridit tillsammans med henne alla gånger denna veckan. Det är väldigt nyttigt ,vill jag säga;) men får allt ta och hitta på något riktigt skoj med Tamira imorgon.... Bloggar från blogg.se appen och det känns som om detta inlägget börjar bli låååångt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken söt häst :)

2012-01-06 @ 11:05:26
URL: http://danshannah.blogg.se/
Postat av: Evelina & Sandra

Kul att du är med !<3

2012-01-06 @ 21:28:27
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!