STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Listan för 2011

Vilka länder besökte du ?
Tyskland,Danmark och England;)
Något nytt som du gjorde för första gången?
Började tävla Lokalt, hade bara tävlat Clear Rounder tidigare.
Ovana under 2011
Så kallad ''lat het'' men det blev bättre och bättre ;D Höll ju på rätt länge med kondinations träning , får börja med det igen när det blir varmt ;)
Vad hade du för telefon?
Jag hade först två stycken gamla sony ericsson och i mars fick jag min HTC Desire HD som jag har haft tills idag , då jag fick en....
Favorit godis?
Jag säger så mycket som...Lakris som ska vara mega salt så att man grimaserar ;o
Någonting du ångrar?
Vet inte direkt.... Att jag inte alltid står för min åsikt, måste bli bättre på det ,,Huh..
Hårfärger du haft?
Hassel nöts brunt, choklad brunt, karamell brunt, mocka choklad brunt.....
En bra bok du läst?
Finns så himmla många ! Hunger spelen kanske , elsa böckerna av sofia farhman ?
Hur många par skor har du köpt?
Måste nästan räkna , men orkar inte .... 5 par eller mer
Något dåligt som hänt?
Alla Tamiras Sjukdomar, kolik, halt, massa små sår, diaré i typ 2 månader:s
Något bra?
Tillskottet Caprica ! Tamira och Caprica hälsade på varandra idag , trodde faktiskt att tamira skulle bita henne . Men det gjorde hon inte....
Någon du ogillar?
Många personer , men ingen jag tänker nämna....
Hur har bloggens uppdatering varit?
Bra i gämnförelse med förra året när jag gick i skolan och bara upd typ var tredje dag...
Beskriv dig själv med tre ord?
Boknörd, envis, awsome ^^
En dröm du hade under 2011?
Att flyga över hinder tillsammans med Tamira
Vad tror du folk tycker om dig ?
Weird and funny ;3
Din favorit månad?
Gissa?!?! Mars såklart , är ju då jag fyller år. Dock så hatar jag samtidigt att fylla år....
Du tycker synd om?
Folk som fyller år vid jul och får sina födelsedags presenter inslagna i julklapps papper!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!