STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

My love.

Hästar är allt speciella djur , olika för varje stund som går.
Ingenting är förutsägbart.
Dom har också sina bra och dåliga stunder.
Tamira kan vara lite gosig ibland och helt sweet och underbar ,men hon kan också vara lite tjurig.
Min lilla syster kallar henne för en tjurig djävul.
Ärligt och rätt ut sagt så är Tamira den som har öronen bakåt slickade mest av alla 11 hästar i stallet.
Men hon är min älskling...
Tamira gillar inte vårat ridhus ''super'' mycket därför är hon oftast väldigt slö där inne. När man är i skogen kan man ibland knappt hålla henne . Stranden tycker hon är kul och det går precis att hålla henne där.
Tävlingar tycker hon är lagom för då är hon alltså helt lagom, inte för mycket eller för lite utav någonting.
Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jag brukar ta privatlektioner varannan vecka :)



Nae, det kanske inte är det bästa men vi har inget ridhus :/ tyvär...



2012-01-08 @ 10:51:16
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Postat av: samantha och cecilia

hej!

hade du velat / kunnat göra en design och header till vår blogg? (:

svara i en komentar på vår blogg!

kram<3

2012-01-08 @ 11:40:57
URL: http://nattstad.se/ponnyliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!