STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Fuck no !

 
 Kolla vad jag hitta ner jag höll på och borstade Tamira på huvudet , precis under '' hakan'' (som jag säger).
Aldrig ens lagt märke till detta förut , förstår inte hur jag kunnat missa det ?!?!?!!  Det tänkte först var JÄVLA HÄST HELVETE -och då siktar jag inte på Tamira utan en annan bråkstake i hagen- men sen insåg jag ju att hur fan kan någon häst kommit åt att bita henne där? Så det är troligt vis skav . Men det kommer inte från grimman och då är det alltså från Tränset. Åhhh ;( Hatar att min fina Tamira ska ha så känslig päls/hud så hon får alltid skav på alla möjliga ställen. Nu blir det att rida utan nos partiet på tränset ett tag fram över  och imorgon får jag cykla till Häst affären för att köpa mer blå spray. Nu får vi låtsas att Tamira är en western häst ;) De har ju inga nos partier på tränsen .... Kanske ska låna pappas Western sadel också?  Western Hästen Tamira, Haudi ,haudi.
Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Skulle du vilja göra bloglovinbyte? :) I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=134151758130400891868719185715 Lägg gärna till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Kramar!

2012-07-06 @ 10:17:25
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!