STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Vi är som klister

Ni vet det där påståendet om att när man flyttar så glider man ifrån sina gamla bästa vänner?
Det stämmer oftast bra och har hänt mig en gång men sedan; riktigt bra och gammal vänskap kan vara för evigt . 
Jag och min ÄLDSTA bästa vänn träffas sällan - allt för sällan om jag ska vara ärlig-  men när vi väl träffas så är vi som klister igen . En riktig vänn ska man kunna vara helt konstig med ,kunna vara ärlig och kunna säga precis vad man tycker och tänker till. Och framför allt kunna vara sig själv med. Det kan vi !  Det är ingen vänskap där den ena bestämmer och den andra bara hänger på . Vi har varit bästa vänner i 9/10 år ! Och det ska vi fortsätta med.
 
 
 
Checka in hennes blogg!
 
 
Kommentarer
Postat av: kajsa

det låter bra det, och så sant, med en riktig vän ska man kunna vara precis som man är med! :)

2012-07-11 @ 14:10:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Ella Stork

sv. åh tack så jättemycket! detsamma :) ja, jag har gjort den själv. durå? kram!

2012-07-11 @ 21:54:52
URL: http://ellastork.blogg.se/
Postat av: hanna

Åh! :D Jag har aldrig hittat en sådan bra vän som dig, och det kommer jag aldrig göra heller. Det är jag helt säker på. Du är bra du!! Bäst, menar jag. sistaaah :* <3

Svar: Vad du är söt Hanna! Du är min bästa vänn i hela världen !
Emelie Häger

2012-07-13 @ 20:02:36
URL: http://hannapannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!