STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Jag gillar inte denna veckan ...

Nej det har vart för mycket hoppning denna veckan . Alltså väldigt dålig planering när det kommer till ridningen och så har vi haft väldigt intensiva veckor det senaste med hoppningen . Jag gillar inte att hoppa för mycket för vill inte att min häst ska tappa hopp lusten , men 2 eller 3 gånger i veckan tycker jag att det är helt okej att man hoppar , men inte mer. Denna veckan blev det i alla fall så att i måndags på träningen så skulle vi hoppa men vi hann inte mer än några gymnastik hopp innan det började ösregna ute så vi blev tvungna att gå in och rida dressyr istället, på tisdagen körde vi en kort men intensiv hopp träning på gräs banan eftersom att det inte blev några ordentliga språng på måndagen . På onsdagen var vi iväg till Styringe Stall på en Clear Round , och det blev en Felfri runda där ;) Sedan vilade hästen dagen efter och på fredagen så körde vi dressyr själva ute på banan med inflikningar av hopp när vi gjorde skänkel vikningar och sedan rak riktade mot ett litet trav hinder.

Bjuder på ca 2-3 år gamla bilder fråpn våran första Cr tillsammans . Vem fotografen är går inte att missa ...;)


Jag tror att detta var 60/70 eller 80 cm men som sagt .... Ni ser att min flicka är en bra bit över hindrerna ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!